پیامدهای حملات سایبری به یک سایت
نوشته شده توسط : pari

پیامدهای حملات سایبری به یک سایت چیست؟ در این مقاله به بررسی یامدهای حملات سایبری به یک سایت می پردازیم

خسارت مالی: اگر وب سایت شما منبع درآمد شماست و البته توسط هکرها تسخیر شده است، در واقع تا زمانی که منتشر و فعال شود، پول خود را از دست می دهید. علاوه بر این، در بدترین حالت ممکن است با از دست رفتن اطلاعات خود مواجه شوید.

 از دست دادن اطلاعات: حمله ای با هدف هک کردن یک سایت، این قدرت را دارد که سایت را به طور کامل نابود کند. بنابراین اگر یک وبلاگ شخصی داشته باشید، در واقع خاطرات با ارزش خود را از دست خواهید داد و اگر یک وب سایت تجاری راه اندازی کرده باشید، به این معنی است که تا زمانی که سایت خود بازسازی نشود، نمی توانید حضور آنلاین داشته باشید.

  سرقت اطلاعات: اگر سایت شما توسط بدافزار به خطر بیفتد، هکرها ممکن است اطلاعات مشتری از جمله رمز عبور یا حتی اطلاعات پرداختی را که هنگام خرید آنلاین در سایت شما وارد یا ذخیره شده است، سرقت کنند. گاهی اوقات هکرها صفحات فیشینگ را در وب سایت ما قرار می دهند که ممکن است قانونی به نظر برسد، اما در واقع برای سرقت اطلاعات ایجاد شده اند. حتی ممکن است ایمیل های فیشینگ دریافت کنید که برای سرقت اطلاعات حساس تجاری یا نصب بدافزار در سایت مورد نظر طراحی شده اند.

تغییر مسیر و لینک های مخرب: هکرها می توانند بازدیدکنندگان را از سایت مورد نظر خود به وب سایتی با محتوای مخرب هدایت کنند که احتمال هک شدن را افزایش می دهد. هکرها همچنین می توانند لینک هایی از یک سایت به سایت شما اضافه کنند تا رتبه آن را در موتورهای جستجو افزایش دهند، اگرچه این لینک ها ممکن است به سایت های مخرب و غیر قابل اعتماد هدایت شوند.

 افزودن به لیست سیاه موتورهای جستجو: هدف گوگل تامین امنیت کاربران خود است و به همین دلیل وب سایت های ناامن را در لیست سیاه خود قرار می دهد. در واقع این بدان معناست که اگر سایت شما توسط چنین سایت هایی مورد حمله و هک قرار گیرد، از نتایج جستجوی مرورگر حذف می شود و دیگر در دسترس کاربران نخواهد بود، زیرا به محض اینکه نام سایت شما جستجو شود، اشتباه می شود. ناامن مواجه خواهد شد.





:: برچسب‌ها: حمله سایبری ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: