بازاریابی
نوشته شده توسط : pari

بازایابی

 

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک جدید، انرژی زیادی را روی محصولات و خدمات خود متمرکز می‌کنند، که نمی‌دانند موفقیت فقط از چیزی که کسب‌وکار ارائه می‌دهد نیست. با این حال، موفقیت از توانایی دستیابی به مشتریان و ترغیب آنها به خرید ناشی می شود. بازاریابی یک عنصر حیاتی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک است.

قبل از اینترنت، بازاریابی، به ویژه برای توده ها، دشوار و گران بود. اینترنت این را تغییر داده است. با این حال، این بدان معنا نیست که در کنار بازاریابی اینترنتی جایی برای روش های بازاریابی سنتی وجود ندارد.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی اساساً هر کاری است که برای تبلیغ کسب و کار خود انجام می دهید تا مشتریان و مشتریان را برای خرید از شما ترغیب کنید، از جمله تبلیغات، تبلیغات، فروش، رسانه های اجتماعی، تجارت و توزیع. خوشبختانه با رشد اینترنت، شما دو دسته بازاریابی دارید که زمان و دلار بازاریابی خود را در آن صرف می کنید: بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی.

یک نبرد مداوم در مورد اینکه کدام روش بهترین است وجود دارد. حقیقت این است که هر دو روش می توانند مفید باشند و دلیلی برای انتخاب یکی از دیگری وجود ندارد. با این حال، کلید دانستن اینکه زمان و پول بازاریابی خود را کجا خرج کنید، درک بازار هدف، بهترین راه برای دستیابی به آنها و مزایا و معایب هر نوع بازاریابی است.

 

کدام نوع بازاریابی بهتر است؟

بسیاری از کسب و کارها به یک شکل بازاریابی نسبت به دیگری متکی هستند و معتقدند یکی بهتر از دیگری است. در حالی که یک روش ممکن است در به دست آوردن نتایج موثر باشد، این بدان معنا نیست که ادغام گزینه های دیگر نمی تواند آنقدر موثر باشد. به عنوان مثال، یک تبلیغ تلویزیونی ممکن است بالقوه‌های زیادی را به همراه داشته باشد، اما همین آگهی در یوتیوب نیز می‌تواند با پول کمتری انجام شود.

سوال واقعا این نیست که چه نوع بازاریابی بهترین است، بلکه سوال این است که چه نوع بازاریابی بهترین راه را برای رسیدن به بازار شما و ترغیب آنها به خرید ارائه می دهد؟ احتمال وجود دارد که استراتژی هایی در بازاریابی سنتی و اینترنتی وجود داشته باشد که کارساز باشد. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای کسب و کار شما بهترین است، باید هنگام ایجاد طرح بازاریابی خود، تحقیقات بازار انجام دهید تا بدانید بازار شما چه کسی است و کجا می‌توانید آن‌ها را هم به صورت آنلاین و هم در خارج از اینترنت پیدا کنید.

گروه فناوران وب تکیران بر این باور اعتقاد راسخ دارد که موفقیتش ارتباط تنگاتنگ با موفقیت مشتریانش دارد ، با این باور و با بهره گیری از متخصصان مجرب و توانمند در زمینه فناوری تکنولوژی و خدمات وب و همچنین با بوجود اوردن ارتباط نزدیک با مشتریها قادر خواهیم بود نیازهای مشتریان را بخوبی متوجه و ارزیابی نماییم و با ارائه راهکارهای تخصصی و کارا زمینه را برای رشد و بهره وری آنها فراهم سازیم .

 

همه شما عزیزان میتوانید برای طراحی سایت ، ساخت سایت ، خرید سایت ، گوگل ادز و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید .

 

 





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: