نوشته شده توسط : pari

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک کدام است؟

 

استراتژی بازاریابی دیجیتال بخش مهمی از آمیخته بازاریابی کلی یک کسب و کار است، صرف نظر از اندازه آن و اینکه آیا آن کسب و کار آنلاین انجام می دهد یا نه.

 

بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک برای یک شرکت محلی می‌تواند شامل بسیاری از روش‌های تبلیغات محلی آفلاین باشد، اما به منظور به حداکثر رساندن فروش در اقتصاد امروز، باید بخش سالمی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را نیز شامل شود. یک کسب‌وکار کوچک که بیشتر یا تمام کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهد، باید از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کند که به کاربران آنلاین کمک می‌کند آن را ببینند.

چندین حوزه اصلی بازاریابی آنلاین وجود دارد که مورد توجه یک تجارت کوچک است. برخی از آنها برای مشاغل محلی و آفلاین اهمیت بیشتری دارند، در حالی که برخی دیگر برای کسانی که به طور انحصاری آنلاین فعالیت می کنند مؤثرتر هستند. بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلفی از بازاریابی کسب و کارهای کوچک در اینترنت شرکت می کنند.

 

کدام استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار کوچک من بهترین است؟

به مشتریان خود نگاهی بیندازید و مشخص کنید که آنها وقت خود را در کجا می گذرانند. پایگاه مشتری دیجیتال شما ممکن است مخاطب متفاوتی نسبت به هدف گیری شما باشد. زمانی که تصمیم می گیرید کدام استراتژی بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید، بودجه شما عامل مهمی خواهد بود.

وقتی تصمیم می گیرید کدام استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما بهترین است، از آزمایش چند روش مختلف نترسید. به نتایج نگاهی بیندازید تا ببینید کدام روش‌ها برای مشتریان شما مؤثرتر هستند و مطمئن شوید که بازده سرمایه گذاری (ROI) مثبتی دریافت می‌کنید. اندازه‌گیری برخی استراتژی‌ها ممکن است دشوار باشد، اما با روش اندازه‌گیری خود سازگار باشید - یک پیشنهاد این است که درآمد شرکت در طول تلاش‌های بازاریابی خاص را با درآمد حاصل از اجرای سایر کمپین‌های بازاریابی مقایسه کنید.

گروه فناوران وب تکیران



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

شروع طراحی وب

در سال 1989، زمانی که تیم برنرز لی در سرن کار می کرد، پیشنهاد ایجاد یک پروژه فرامتن جهانی را داد که بعداً به عنوان وب جهانی شناخته شد. در طول 1991 تا 1993 شبکه جهانی وب متولد شد. صفحات فقط متنی را می‌توان با استفاده از یک مرورگر ساده در حالت خط مشاهده کرد. در سال 1993 مارک اندرسن و اریک بینا مرورگر موزاییک را ایجاد کردند. در آن زمان مرورگرهای متعددی وجود داشت، با این حال اکثر آنها مبتنی بر یونیکس و طبیعتاً متن سنگین بودند. هیچ رویکرد یکپارچه ای برای عناصر طراحی گرافیکی مانند تصاویر یا صداها وجود نداشت. مرورگر موزاییک این قالب را شکست. W3C در اکتبر 1994 ایجاد شد تا "با توسعه پروتکل‌های مشترکی که تکامل آن را ارتقا می‌دهد و قابلیت همکاری آن را تضمین می‌کند، وب جهانی را به پتانسیل کامل خود هدایت کند." می توانست اثر شبکه جهانی وب را به عنوان یک کل تغییر دهد. W3C به تعیین استانداردها ادامه می دهد، که امروزه با جاوا اسکریپت و سایر زبان ها قابل مشاهده است. در سال 1994 آندرسن شرکت ارتباطات موزائیک را تشکیل داد که بعداً به عنوان نت اسکیپ ارتباطات، مرورگر نت اسکیپ 0.9 شناخته شد. نت اسکیپ تگ های HTML خود را بدون توجه به فرآیند استانداردهای سنتی ایجاد کرد. به عنوان مثال، Netscape 1.1 دارای برچسب هایی برای تغییر رنگ پس زمینه و قالب بندی متن با جداول در صفحات وب بود. در طول سال های 1996 تا 1999، جنگ مرورگرها آغاز شد، زیرا مایکروسافت و نت اسکیپ برای تسلط نهایی بر مرورگر با هم مبارزه کردند. در طول این مدت، بسیاری از فناوری‌های جدید در این زمینه وجود داشت، به‌ویژه Cascading Style Sheets، JavaScript و Dynamic HTML. در کل، رقابت مرورگرها منجر به خلاقیت های مثبت بسیاری شد و به تکامل طراحی وب با سرعتی سریع کمک کرد.

 

تکامل طراحی وب سایت

در سال 1996، مایکروسافت اولین مرورگر رقابتی خود را منتشر کرد که با ویژگی ها و برچسب های HTML خاص خود کامل بود. همچنین اولین مرورگری بود که از شیوه نامه ها پشتیبانی می کرد، که در آن زمان به عنوان یک تکنیک تالیف مبهم دیده می شد و امروزه یکی از جنبه های مهم طراحی وب است. نشانه گذاری HTML برای جداول در ابتدا برای نمایش داده های جدولی در نظر گرفته شده بود. با این حال، طراحان به سرعت به پتانسیل استفاده از جداول HTML برای ایجاد طرح‌بندی‌های پیچیده و چند ستونی پی بردند که در غیر این صورت ممکن نبود. در این زمان، به نظر می رسید که طراحی و زیبایی شناسی خوب بر ساختار نشانه گذاری خوب اولویت دارد و توجه کمی به معناشناسی و دسترسی به وب می شد. سایت‌های HTML در گزینه‌های طراحی خود محدود بودند، حتی با نسخه‌های قبلی HTML. برای ایجاد طرح‌های پیچیده، بسیاری از طراحان وب مجبور بودند از ساختارهای جدول پیچیده استفاده کنند یا حتی از تصاویر GIF خالی استفاده کنند تا سلول‌های خالی جدول را متوقف کنند.CSS در دسامبر 1996 توسط W3C برای پشتیبانی از ارائه و طرح‌بندی معرفی شد. این به کد HTML اجازه می‌دهد تا معنایی باشد نه معنایی و نمایشی، و دسترسی به وب را بهبود بخشید، طراحی وب بدون جدول را ببینید.

 

در سال 1996، فلش (در ابتدا با نام FutureSplash شناخته می شد) توسعه یافت. در آن زمان، ابزار توسعه محتوای Flash در مقایسه با الان، نسبتاً ساده بود، با استفاده از طرح‌بندی و ابزارهای ترسیمی، پیش‌نمای محدودی برای ActionScript و یک جدول زمانی، اما به طراحان وب امکان داد تا فراتر از HTML، GIF‌های متحرک و جاوا اسکریپت بروند. . با این حال، از آنجایی که Flash به یک افزونه نیاز داشت، بسیاری از توسعه دهندگان وب از ترس محدود کردن سهم بازار خود به دلیل عدم سازگاری، از استفاده از آن اجتناب کردند. در عوض، طراحان به انیمیشن‌های گیف (اگر به‌کلی استفاده از موشن گرافیک را کنار نمی‌گذاشتند) و جاوا اسکریپت برای ویجت‌ها بازگشتند. اما مزایای فلش باعث شد تا در بین بازارهای هدف خاص به اندازه کافی محبوب شود تا در نهایت به اکثر مرورگرها برسد و به اندازه کافی قدرتمند باشد که برای توسعه کل سایت ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

همه شما عزیزان میتوانید برای طراحی سایت ، ساخت سایت ، خرید سایت ، گوگل ادز و مشاوره رایگان با گروه تکیران در ارتباط باشید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

طراحی بازاریابی و ارتباطات

طراحی بازاریابی و ارتباطات در یک وب سایت ممکن است مشخص کند که چه چیزی برای بازار هدف آن کار می کند. این می تواند یک گروه سنی یا رشته خاصی از فرهنگ باشد. بنابراین طراح ممکن است روندهای مخاطبان خود را درک کند. طراحان همچنین ممکن است نوع وب‌سایتی را که طراحی می‌کنند، بدانند، به این معنا که برای مثال، ملاحظات طراحی وب‌سایت تجاری (B2B) ممکن است با وب‌سایت مورد نظر مصرف‌کننده مانند یک وب‌سایت خرده‌فروشی یا سرگرمی تفاوت زیادی داشته باشد. ممکن است برای اطمینان از اینکه زیبایی شناسی یا طراحی کلی یک سایت با وضوح و دقت محتوا یا سهولت ناوبری وب، به ویژه در یک وب سایت B2B، در تضاد نیست، بررسی های دقیقی انجام شود. طراحان همچنین ممکن است شهرت مالک یا کسب و کاری را که سایت نشان می دهد در نظر بگیرند تا مطمئن شوند که آنها به خوبی به تصویر کشیده می شوند.

 

طراحی تجربه کاربری و طراحی تعاملی

درک کاربر از محتوای یک وب سایت اغلب به درک کاربر از نحوه عملکرد وب سایت بستگی دارد. این بخشی از طراحی تجربه کاربری است. تجربه کاربر به چیدمان، دستورالعمل های واضح و برچسب گذاری در یک وب سایت مربوط می شود. اینکه کاربر چگونه می‌تواند در یک سایت تعامل داشته باشد، به خوبی به طراحی تعاملی سایت بستگی دارد. اگر کاربر مفید بودن وب سایت را درک کند، به احتمال زیاد به استفاده از آن ادامه خواهد داد. کاربرانی که در استفاده از وب‌سایت ماهر و به خوبی آشنا هستند، ممکن است رابط وب‌سایتی متمایزتر، در عین حال کمتر بصری یا کمتر کاربرپسندتر را مفید بدانند. با این حال، کاربران با تجربه کمتر احتمال کمتری دارند که مزایا یا سودمندی یک رابط وب سایت کمتر بصری را ببینند. این امر گرایش به تجربه کاربر جهانی تر و دسترسی آسان تر را برای پذیرش هرچه بیشتر کاربران بدون توجه به مهارت کاربر ایجاد می کند. بیشتر طراحی تجربه کاربر و طراحی تعاملی در طراحی رابط کاربری در نظر گرفته می شود.

 

اگر مهارت های زبان برنامه نویسی پیشرفته نباشد، توابع تعاملی پیشرفته ممکن است به پلاگین نیاز داشته باشند. انتخاب اینکه آیا از تعاملی که به پلاگین نیاز دارد یا نه استفاده کنید، یک تصمیم مهم در طراحی تجربه کاربر است. اگر افزونه در اکثر مرورگرها از پیش نصب نشده باشد، این خطر وجود دارد که کاربر نه دانش و نه حوصله نصب یک افزونه را فقط برای دسترسی به محتوا داشته باشد. اگر این تابع به مهارت‌های زبان برنامه‌نویسی پیشرفته نیاز دارد، ممکن است در مقایسه با میزان پیشرفتی که عملکرد به تجربه کاربر اضافه می‌کند، کدنویسی در زمان یا هزینه بسیار پرهزینه باشد. همچنین این خطر وجود دارد که تعامل پیشرفته با مرورگرهای قدیمی یا پیکربندی های سخت افزاری ناسازگار باشد. انتشار عملکردی که به طور قابل اعتماد کار نمی کند به طور بالقوه برای تجربه کاربر بدتر از عدم تلاش است. این به مخاطبان هدف بستگی دارد که آیا به احتمال زیاد مورد نیاز یا ارزش ریسک وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما به نشانی https://tekiran.com/ مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

پیاده سازی استراتژی ها بیشتر طول می کشد، اما حرفه ای بودن نویسنده آزاد را به نمایش می گذارد:

• از زبانی فراگیر برای استقبال از خوانندگان متنوع در مقالات خود استفاده کنید.

• بر روی چند مورد خاص تمرکز کنید، درک خود را از آنها توسعه دهید، و نمونه کارهای خود را با مقالاتی بسازید که آن موضوعات را به روش های مختلف بررسی می کنند. انجام این کار تخصص و دانش شما را در یک زمینه نشان می دهد. همیشه یک ویژگی جذاب در یک نویسنده است. علاوه بر این، گسترش تخصص نوشتن شما در نهایت پاداش است!

• مقالات طولانی تر و عمیق تر در مورد موضوعات انتخابی خود بنویسید. به مشتریان خود نشان دهید که تحقیقات خود را انجام داده اید و می توانید مقالات آموزنده و مفصلی را در اختیار خوانندگان آنها قرار دهید. مشتریان از این محتوا برای بازگرداندن خوانندگان به وب سایت خود، تشویق مشتریان به خرید یک محصول یا تبلیغ خدمات استفاده می کنند. مقالات آگاهانه و به خوبی تحقیق شده واقعا برای مشتریان مهم هستند.

• برای نشان دادن حرفه ای بودن، منابع خود را ذکر کنید. گنجاندن مراجع با تحقیق همراه است. اگر از کارهای دیگران برای کمک به نوشتن مقالات خود استفاده کرده اید، به درستی به آن منابع استناد کنید. نویسندگان آن محتوا، مطالعه یا منابع دیگر شایسته اعتبار هستند. ارائه ارجاعات نشان می‌دهد که به کار دیگران احترام می‌گذارید و به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک متخصص نویسندگی که از لحاظ اخلاقی و شفاف کسب‌وکار خود را انجام می‌دهد، اعتبار بسازید.

• برای تولید کیفیت ثابت تلاش کنید. اگر مشتریان شما در گذشته به دلیل علاقه مندی به استفاده از زبان، سبک نوشتاری یا دقت شما از شما محتوا خریده اند، این سطح از کیفیت را در تمام قطعاتی که تولید می کنید حفظ کنید. اگر مشتریان از شما انتظار کیفیت ثابتی داشته باشند، در استخدام مجدد شما تردید نخواهند کرد.

شغل نویسندگی آزاد شما ممکن است یک کنسرت جانبی یا یک سرگرمی باشد، اما رفتار با آنها مانند یک شغل اصلی یا تمام وقت باعث می شود کار رضایت بخش تر و با درآمد بهتری داشته باشید. و اگر نویسندگی آزاد شغل اصلی شماست، هر چه حرفه ای بودن را به مشتریان نشان دهید، حرفه ای قوی تر می توانید در یک صنعت رقابتی ایجاد کنید.

منبع: https://tekiran.com/



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

اهمیت مطالب مندرج در سایت

 

محتوا آهنربای وب سایت شما است و مسلماً مهمترین ابزار برای کمک به دستیابی به اهداف بازاریابی شرکت شما است. چه به دنبال یک طراحی مجدد کامل وب سایت باشید یا فقط بخواهید در سایت فعلی خود بهبودهایی ایجاد کنید، داشتن یک استراتژی محتوای قوی بسیار مهم است.

یک استراتژی محتوا، برنامه های شما را برای چه، مکان و زمان ایجاد محتوا هدایت می کند. محتوا دلیل بازدید مردم از وب سایت شما است و هر طراحی مجدد باید با رویکرد اول محتوا انجام شود. حتی محتوای جامد نیز با گذشت زمان پیر می‌شود، بنابراین اگر مدتی است که محتوای وب‌سایت خود را لمس نکرده‌اید، احتمالاً به‌روزرسانی است. ما برخی از مراحل کلیدی را برای ایجاد یک استراتژی قوی و متمرکز بر مشتری برای محتوای وب سایت شما بیان کرده ایم.

1. پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود را شناسایی کنید

وب سایت شما باید به چرایی و چگونگی شرکت شما پاسخ دهد و توضیح دهد که چگونه خدمات و فرآیند شما ارزشی برای مشتریان شما فراهم می کند. ارزش پیشنهادی شما باید به این موارد بپردازد و باید از سایر شرکت های صنعت منحصر به فرد باشد تا بتوانید خود را از رقبای خود متمایز کنید. از این به عنوان مبنایی برای محتوایی که برای وب سایت خود ایجاد می کنید استفاده کنید. ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما باید در وب سایت شما برجسته باشد و در سراسر محتوای شما وجود داشته باشد. اطمینان از اینکه محتوای شما هدفمند و مرتبط با افرادی است که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است.

2. ممیزی محتوای وب سایت را انجام دهید

قبل از ایجاد محتوای جدید، مشخص کنید که در حال حاضر چه محتوایی دارید و کجا حفره هایی را می بینید که باید پر شوند. چه محتوایی باید دوباره نوشته شود؟ چه قطعاتی از محتوا عملکرد خوبی دارند و ممکن است به کار زیادی نیاز نداشته باشند؟ تمام محتوایی را که در حال حاضر دارید مستند کنید و سپس مشخص کنید چه چیزی می تواند باقی بماند، چه چیزی باید به روز شود و چه چیزی باید ادامه یابد. این به شما تصویر واضحی از مقدار محتوای جدیدی که باید ایجاد کنید و از کجا شروع کنید به شما می دهد.

3. هر یک از شخصیت های خود را هدف قرار دهید

هنگام ایجاد محتوای وب سایت، شرکت ها اغلب به آنچه می خواهند بگویند به جای آنچه مخاطبانشان می خواهند بخوانند، فکر می کنند. ایجاد محتوا برای وب سایت خود با در نظر گرفتن مخاطبان مختلف و فکر کردن به آنچه که برای آنها مهم است ضروری است، زیرا محتوای شما واقعاً برای این افراد است. پرسونای خریدار به شما کمک می کند تا به صورت بصری نوع افرادی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و درک بهتری از رفتار خریدار داشته باشید. با تعیین شخصیت های خریدار کلیدی خود، می توانید محتوای شخصی سازی شده ای ایجاد کنید که هدفمند و مرتبط با علایق، نیازها و اهداف آنها باشد. محتوای شما برای پاسخ به سؤالات آنها، آموزش آنها در مورد موضوعات صنعتی و پرداختن به نکات دردناک آنها است. به یاد داشته باشید که شما بیش از یک مخاطب دارید و وب سایت شما باید محتوایی داشته باشد که برای هر یک از آنها پاسخگو باشد. علاوه بر مشتریان بالقوه، باید محتوای وب سایتی ایجاد کنید که برای مشتریان، کارمندان احتمالی، شرکای تجاری، رسانه ها و غیره طراحی شده باشد.

گروه فناوران وب تکیران در تمامی مراحل طراحی سایت، ساخت سایت، تبلیغات گوگل و... با شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

بازایابی

 

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک جدید، انرژی زیادی را روی محصولات و خدمات خود متمرکز می‌کنند، که نمی‌دانند موفقیت فقط از چیزی که کسب‌وکار ارائه می‌دهد نیست. با این حال، موفقیت از توانایی دستیابی به مشتریان و ترغیب آنها به خرید ناشی می شود. بازاریابی یک عنصر حیاتی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک است.

قبل از اینترنت، بازاریابی، به ویژه برای توده ها، دشوار و گران بود. اینترنت این را تغییر داده است. با این حال، این بدان معنا نیست که در کنار بازاریابی اینترنتی جایی برای روش های بازاریابی سنتی وجود ندارد.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی اساساً هر کاری است که برای تبلیغ کسب و کار خود انجام می دهید تا مشتریان و مشتریان را برای خرید از شما ترغیب کنید، از جمله تبلیغات، تبلیغات، فروش، رسانه های اجتماعی، تجارت و توزیع. خوشبختانه با رشد اینترنت، شما دو دسته بازاریابی دارید که زمان و دلار بازاریابی خود را در آن صرف می کنید: بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی.

یک نبرد مداوم در مورد اینکه کدام روش بهترین است وجود دارد. حقیقت این است که هر دو روش می توانند مفید باشند و دلیلی برای انتخاب یکی از دیگری وجود ندارد. با این حال، کلید دانستن اینکه زمان و پول بازاریابی خود را کجا خرج کنید، درک بازار هدف، بهترین راه برای دستیابی به آنها و مزایا و معایب هر نوع بازاریابی است.

 

کدام نوع بازاریابی بهتر است؟

بسیاری از کسب و کارها به یک شکل بازاریابی نسبت به دیگری متکی هستند و معتقدند یکی بهتر از دیگری است. در حالی که یک روش ممکن است در به دست آوردن نتایج موثر باشد، این بدان معنا نیست که ادغام گزینه های دیگر نمی تواند آنقدر موثر باشد. به عنوان مثال، یک تبلیغ تلویزیونی ممکن است بالقوه‌های زیادی را به همراه داشته باشد، اما همین آگهی در یوتیوب نیز می‌تواند با پول کمتری انجام شود.

سوال واقعا این نیست که چه نوع بازاریابی بهترین است، بلکه سوال این است که چه نوع بازاریابی بهترین راه را برای رسیدن به بازار شما و ترغیب آنها به خرید ارائه می دهد؟ احتمال وجود دارد که استراتژی هایی در بازاریابی سنتی و اینترنتی وجود داشته باشد که کارساز باشد. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای کسب و کار شما بهترین است، باید هنگام ایجاد طرح بازاریابی خود، تحقیقات بازار انجام دهید تا بدانید بازار شما چه کسی است و کجا می‌توانید آن‌ها را هم به صورت آنلاین و هم در خارج از اینترنت پیدا کنید.

گروه فناوران وب تکیران بر این باور اعتقاد راسخ دارد که موفقیتش ارتباط تنگاتنگ با موفقیت مشتریانش دارد ، با این باور و با بهره گیری از متخصصان مجرب و توانمند در زمینه فناوری تکنولوژی و خدمات وب و همچنین با بوجود اوردن ارتباط نزدیک با مشتریها قادر خواهیم بود نیازهای مشتریان را بخوبی متوجه و ارزیابی نماییم و با ارائه راهکارهای تخصصی و کارا زمینه را برای رشد و بهره وری آنها فراهم سازیم .

 

همه شما عزیزان میتوانید برای طراحی سایت ، ساخت سایت ، خرید سایت ، گوگل ادز و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()